مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1403/02/06
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سلامت برگزار می شود
وبدا؛ مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از عموم مردم برای شرکت در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سلامت همزمان با آخرین روز از هفته سلامت دعوت کرد.

به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: این همایش ساعت 7 صبح جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار می شود.

وی افزود: این همایش ورزشی با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز می شود.

درخشان با اشاره به اهدای جوایز به شرکت کنندگان در این پیاده روی گفت: علاقمندان با مراجعه به نشانی اینترنتی www.ochb.ir و ثبت نام می توانند در قرعه کشی شرکت کنند.

درخشان خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده های باشکوه درراستای ترغیب به فرزندآوری، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه های جانبی این همایش خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد شور و نشاط در جامعه، توسعه فرهنگ سلامتی و ورزش و تاثیر آن بر سلامتی عنوان کرد.

به گفته درخشان؛ امسال هفته سلامت(یکم تا هفتم اردیبهشت 1403) باشعار محوری "سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" همزمان با سراسر کشور، با اجرای برنامه های متنوع در مناطق شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری گرامیداشته شد.
تعداد بازدید:
527
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:29
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal